پیکر دومین کودک مفقود شده در سیل اردکان پیدا شد

به دنبال گزارش واژگونی و مفقود شدن یک خودرو در مسیر جاده چک‌چک در شهرستان اردکان، تیم‌های امدادی و اعضای مدیریت بحران شهرستان اردکان در محل حادثه حاضر شدند و بعد از تجسس ظهر دیروز پیکر بی جان دومین کودک نیز پیدا شد.

به گزارش یزدی نیوزبا تلاش ۴ تیم و ۲۰ نفر نجاتگران تیم های امدادی از اردکان و واکنش سریع و تیم آنست یزد و نیروهای مردمی جسد دومین حادثه دیده سیل تقریبا بعد از گذشت نزدیک به  ۱٩ساعت در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی و حدود ۱۰ کیلومتری منطقه چک چک پیدا شد.

 
 در اثر جریان سیل، یک خودرو پاترول دچار آب‌بردگی و بعد دچار واژگونی شده بود که به گفته شاهدین ماجرا، راننده خودرو در حین گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جداشدن کودکان از پدرومادر شده و دچارسیل بردگی می‌شوند.
 
البته برای نجات کودکان طی تماس فرماندار اردکان با ستاد مدیریت بحران استان، امکان استفاده از بالگرد برای امدادرسانی و یافتن دو کودک مفقود شده وجود نداشت لذا بعد از گذشت ساعتی پس از این اتفاق، فقط جسد یکی از آنان که کودکی ۱.۵ ساله بود، پیدا و ظهر دیروز جنازه دومین کودک یافت شد.
 
«جاوید عیدانی» در خصوص این حادثه گفت: از نخستین ساعات حادثه سیل و واژگونی خودرو در سیل، عوامل امدادی، امدادجاده ای، انتظامی  و بحران برای جلوگیری از افزایش دامنه‌ی حوادث تلاش داشته‌اند.
 
وی با بیان این که عوامل مذکور روز گذشته بدلیل وقوع سیل جهت هماهنگی درمحل حادثه حضور داشته اند افزود: با تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس وبسیج و همکاری افراد محلی و مردم، پیکربی جان یکی از کودکان گرفتار این حادثه پیداشد و تلاشها برای یافتن دومین کودک مفقود شده ادامه داشت که ظهر دیروز پیکر بی جان کودک مفقود شده در زیر گل و لای ناشی از سیل کشف شد.
 
پدرو مادر این کودکان توسط امدادگران بلافاصله بعد از اعلام وضعیت توسط حاضرین در صحنه نجات یافتند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..