استاندار یزد در مراسم رونمایی از المان چتر سلامت عنوان کرد:

بحران کرونا عمق تلاش فعالین حوزه سلامت را به جامعه نمایاند

استاندار یزد با اشاره به ایثارگری های مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا عنوان کرد: بحران کرونا عمق تلاش فعالین حوزه سلامت را به جامعه نمایاند.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" در مراسم رونمایی از المان چتر سلامت که در محل بوستان پرستار و در آستانه میلاد منجی بشریت و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) ، عنوان کرد : جا دارد از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و دیگر دستگاه ها، افراد و گروه هایی که در کنار مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا ایستادند، تقدیر و تشکر کنم.  

دکتر طالبی با بیان اینکه در کنار همه آسیب ها، یکی از برکات این بحران، همدلی بیشتر بخش های مختلف جامعه با یکدیگر بود، ادامه داد: جامعه هیچگاه به اندازه امروز به عمق زحمات فعالین حوزه سلامت در راه تامین سلامت مردم واقف نبوده و این بیماری موجب شد به صورت عینی این زحمات مشاهده شود.
استاندار با اشاره به افزایش همدلی دولت و مردم و اقدامات گروه های مختلف مردم برای مقابله با کرونا عنوان کرد: بروز و ظهور ظرفیت ها در جریان مبارزه با کرونا در استان، از جمله دستاورد های مبارزه با این بیماری بود.
ولی افزود: باید از این ظرفیت ها به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای توسعه استان بهره ببریم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..