۱۰۰ درصد جمعیت مهریز علیه کرونا غربالگری شدند

فرماندار مهریز گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان با همکاری خوب مردم در طرح ملی غربالگری پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوز«رضا زارع زاده مهریزی» ضمن اعلام این خبر،  افزود: با همکاری خوب مردم ، اجرای طرح غربالگری توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهر و روستاها به صورت تلفنی اجرا شد.

 
وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد پیشگری از کرونا، کار تب‌سنجی و بیماریابی در ورودی این شهرستان در بلوار امام خمینی (ره) توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروهای بسیج مقاومت سپاه ادامه دارد.
 
فرماندار مهریز همچنین اظهار کرد: جلسه شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور اعضا بر حسب نیاز برای برنامه‌ریزی و اقدام مناسب در بخش‌های مختلف به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همکاری مردم تاکنون در اجرای تمام برنامه‌های پیشگری و مقابله با کرونا به خصوص طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی خوب بوده است و باید برای برون رفت از مشکل ادامه یابد.
 
به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارع زاده در پایان گفت: تمام مراکز بهداشتی و درمانی در شهر و روستاها و بیمارستان فاطمه الزهرا (س ) با کادر مجرب و امکانات کافی آماده پاسخگویی و رسیدگی به نیاز مردم در حوزه درمان است.
 
 
منبع»:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..