مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد:

سامانه اخذ نوبت برای ملاقات مردمی در دادگستری یزد راه اندازی شد

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد از ایجاد سامانه ثبت نام غیر حضوری و اخذ نوبت الکترونیک برای ملاقات مردمی با رئیس و مدیران ارشد دادگستری استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحسین عباس زاده اظهار داشت: مدیران ارشد قضائی استان یزد در سال جاری، با بیش از ۲۲ هزار نفر از مراجعین به دادگستری ملاقات چهره به چهره با ۲۶ نفر از مدیران ارشد دادگستری استان داشتند و ضمن استماع درخواست‌های مردم، دستورات مقتضی در چارچوب قانون را صادر کردند.

 
وی با اشاره به رشد ۱۱ درصدی ملاقات‌ها در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن افزود: در مرکز استان، یک بخش از ملاقات‌ها در دادگستری کل استان توسط رئیس کل دادگستری، قائم مقام رئیس کل و معاون قضائی انجام گرفته و بخش دیگری نیز توسط رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد و دادستان مرکز استان صورت گرفته است.
 
عباس زاده، ملاقات چهره به چهره با مردم را از اولویت‌های رئیس کل دادگستری استان یزد اعلام کرد و گفت: همین رویکرد، گره‌های بسیاری را از گرفتاری‌های مردم گشود.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر همه رؤسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان یزد، یک زمان مشخص در طول روز و یا هفته را برای ملاقات با مراجعین اختصاص داده‌اند.
 
عباس زاده خاطرنشان کرد: گرچه اواخر سال گذشته و شرایط کنونی کشور به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر گونه تجمع ممنوع و به تبع ملاقات‌های عمومی لغو شد اما دستگاه قضائی همواره آماده است تا شنوای درد و دل‌ها و دغدغه‌های مردمی باشد.
 
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد، ایجاد سامانه ثبت نام غیر حضوری و اخذ نوبت الکترونیک را اقدامی برای تسهیل کار مراجعین عنوان کرد و گفت: سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir سامانه اخذ نوبت برای ملاقات مردمی ایجاد شده است که با بازگشت کشور به شرایط نسبت به ثبت نام برای ملاقات حضوری با مقام‌های ارشد قضائی استان اقدام خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری یزد چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود و سامانه نوبت دهی برای ملاقات که بر روی سایت دادگستری راه اندازی شده است هر سه شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ درخواست‌ها برای ملاقات با مسئولان ارشد قضائی استان را ثبت می‌کند که متأسفانه در حال حاضر به علت محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه ویروس کرونا این ثبت نام انجام نمی‌گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..