تولید ۵۳ هزار ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت ابرکوه

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه با اشاره به تولید روزانه سه هزار عدد ماسک توسط بانوان جهادگر سلامت این شهرستان، گفت: تاکنون ۵۳ هزار ماسک و ۱۱۰۰ لباس ایزوله توسط این بانوان تولید، استریل و توزیع شده است.

به گزارش یزدی نیوز«مرضیه بصیری» در حاشیه بازدید فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه از کارگاه‌های تولید ماسک توسط بانوان گروه جهادگران سلامت، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در کارگاه‌های خیاطی شهرستان روزانه سه هزار ماسک توسط حدود ۲۰۰ خیاط و همکاران آنان تولید می‌شود.

 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۵۳ هزار ماسک تولید شده توسط بانوان جهادگر، استریل شده و در دسترس کادر درمان بیمارستان، شبکه بهداشت، پست‌های غربالگری ورودی‌های شهرستان، برخی کارخانه‌ها و همچنین اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفته است.
 
سرهنگ «مهدی ابرقویی» فرمانده سپاه ابرکوه نیز در جریان بازدید از کارگاه خیاطی که همسران شهیدان «اصغر زارع» و «محمدحسین ستار» با بانوان بسیجی پایگاه سمیه در آن اقدام به تولید لباس ایزوله برای کادر درمان بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) می‌کنند، اظهار کرد: روزی رزمندگان در مقابل دشمن بعثی، اسلحه در دست از سرزمین و ناموس خود دفاع می‌کردند و امروز همسران و دختران آنان در جبهه مقابله با کرونا، از مدافعان سلامت پشتیبانی می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: در وضعیت حساس کنونی که در شهرستان با کمبود ماسک مواجه هستیم، بانوان جهادگر با دوخت ماسک دست‌دوز و روپوش‌های بهداشتی و پخش کردن رایگان آن میان شهروندان و کادر درمان بیمارستان، به کمک آن‌ها شتافتند تا بگویند همه با هم در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..