افزایش ظرفیت تولید پارچه ضدآب پزشکی در یزد منتظر حمایت مسئولان

مدیر یک واحد تولیدی پارچه پزشکی در استان یزد با بیان این‌ که تأمین مواد اولیه لازم مهمترین دغدغه برای تولید پارچه ماسک است، گفت: افزایش ۱.۵ برابری ظرفیت تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در یزد منتظر حمایت مسئولان مربوطه است.

به گزارش یزدی نیوز«وجیه اناری»  با اشاره به اهمیت تولید پارچه‌های یک بار مصرف پزشکی در این استان، اظهار کرد: محصولات این کارخانه برای تهیه ماسک و لباس ضد آب پرستاران و کادر درمانی استفاده می‌شود.

 
وی افزود: در این کارخانه سه خط تولید فعال بوده که از این تعداد دو خط تولید به صورت تمام وقت مشغول تهیه لباس ضد آب پرستاری و یک خط لایه های ماسک استاندارد را تولید می‌کنند.
 
مدیر این واحد تولیدی با بیان این‌که ظرفیت تولید پارچه‌های ضدآب در این کارخانه روزانه شش تن است، گفت: همزمان با همه گیر شدن ویروس کرونا در کشور، به منظور حمایت از کادر درمانی و پشتبانی از مدافعان سلامت، این واحد تولیدی بدون هیچ تعطیلی با تمام توان در حال تولید پارچه مورد نیاز برای تهیه لباس ضدآب پزشکی و ماسک است.
 
اناری در ادامه تأمین مواد اولیه لازم را یکی از ضرورت‌های اجرایی و دغدغه‌های تولیدی این بخش دانست و بیان کرد: با وجود کمک مسئولان استان، متأسفانه هنوز موفق به خرید مواد اولیه لازم برای ادامه فعالیت نشدیم.
 
وی با بیان این‌ که مدیریت کارخانه چندی پیش نسبت به راه‌اندازی یک خط تولید جدید اقدام کرده است، گفت: به دلیل مسائل گمرکی، ترخیص یا تعویق چندماهه انجام شد و متأسفانه با وجود نیاز جدی استان و کشور به تولید ماسک به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم به موقع نسبت به نصب و راه‌اندازی خط تولید جدید اقدام کنیم.
 
این فعال اقتصادی در پایان خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران استان، تأکید کرد: اگر این خط تولید با همت و همراهی مسئولان راه‌اندازی شود، ظرفیت تولید پارچه ضد آب پزشکی در استان یزد ۱.۵ برابر افزایش پیدا می‌کند و قطعا منشأ خدمات بیشتری خواهیم بود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..