سامانه جدید آموزش مجازی در دانشگاه یزد فعال شد

گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه یزد با صدور اطلاعیه‌ای از فعال شدن آدوبی کانتکت خبر داد و از مدرسان و دانشجویان خواست در اسرع وقت نسبت به نصب و ورود به این سامانه اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوزدر بخشی از این اطلاعیه آمده، پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص برگزاری کلاس‌های دانشگاه به صورت مجازی و برخط، به استحضار می‌رساند کلاس‌های نظری و آن دسته از کلاس‌های نظری-عملی و عملی دانشگاه که به تشخیص پردیس و دانشکده مربوط قابلیت برگزاری به صورت مجازی دارند، از روز شنبه ۱۶ فروردین به صورت مجازی و برخط از طریق سامانه Adobe Connect و به آدرس  http://vu.yazd.ac.ir/vu/ برگزار می‌شود.

 
به منظور تسهیل کار با سامانۀ مزبور، راهنمای کاملی در خصوص نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سامانه، برگزاری و شرکت در کلاس برخط و نیز استفاده از ویدئوی ضبط‌ شده‌ی کلاس‌ها فراهم شده است که از طریق تارنمای فوق قابل دسترسی است.
 
قابل ذکر است که سامانه سامیاد نیز همچنان به عنوان سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه مورد استفاده خواهد بود و اساتید محترم می‌توانند محتواهای آموزشی خود اعم از اسلایدها، تمرین و تکلیف را در این سامانه برای دانشجویان خود به اشتراک بگذارند و از قابلیت‌های دیگر آن نظیر تحویل و نمره‌دهی تمرین و برگزاری آزمون نیز برخوردار شوند.
 
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، براساس این اطلاعیه ار مدرسان و دانشجویان خواسته شده تا چنانچه در آغاز شروع کار سامانه با اشکالاتی مواجه شدند، با شکیبایی موضوع را از طریق مجاری ذیربط که در تارنمای یاد شده معرفی شده است، پیگیری کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..