مسابقه عکاسی برای تشویق یزدی‎ها به «ماندن در خانه»

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به منظور تشویق شهروندان برای در خانه ماندن، مسابقه عکاسی «این یزد» در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعباس ملازینلی با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بین اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: تدوین برنامه‌های متنوع نقش مهمی در پویایی بیش از پیش جامعه ایفا می‌کند.مسابقه عکاسی برای تشویق یزدی‎ها به «ماندن در خانه»

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود که در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «این یزد» کرده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: این مسابقه که با رویکردی متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره‌های عکاسی برگزار می‌شود، مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند.
وی با بیان اینکه گردشگری خانگی اصلی‌ترین موضوع مسابقه عکاسی «این یزد» است، تأکید کرد: شهروندان برای شرکت در این مسابقه باید از سوژه‌های جالبی که در خانه آن‌ها وجود دارد عکاسی کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
ملازینلی خاطرنشان ساخت: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را تا ۱۵ فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و تصاویر خود را به دایرکت صفحه inyazd ارسال کنند.
 
 
منبع:صداوسیمایزد

بخش نظردهی بسته شده است..