خودروهای پر تردد، در روز طبیعت از درب منزل خارج نشوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص ممنوعیت تردد از درب منازل در روز طبیعت برای همه وسایل نقلیه گفت: تردد در روز ۱۳ فروردین برای خودروهای پرتردد و خودروهایی که سفرهای غیر ضروری دارند ممنوع است و این خودروها از درب منزل خارج نشوند.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان افزود: با توجه به تردد بالا در سطح شهر یزد نیاز است تردد ها کاهش یابد، لذا خودروهای پرترددی که طی دو سه روز گذشته شناسایی شده اند و پیامک دریافت کرده اند و یا خودروهایی که سفر غیرضروری در سطح شهر داشته باشند، متخلف محسوب می شوند و مشمول اعمال قانون خواهند شد و تردد آنان در روز طبیعت ممنوع است.

وی افزود : بیش از ۸۰ درصد مردم شهر یزد، مقررات و مصوبات اطلاع رسانی شده را رعایت می کنند و کمتر از ۲۰ درصد متاسفانه در سطح شهر، تردد غیر ضرور دارند که از این تعداد، باز عده ای سفر غیرضرور و پرتردد دارند که لازم است برای احترام به ۸۰ درصد مردم، مقررات وضع شده را رعایت کنند.    
صادقیان از عموم مردم استان دعوت کرد برای حفظ سلامت خود و خانواده خویش، روز طبیعت را در منازل خود بمانند و جدا از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر پرهیز نمایند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..