تشویق یزدی‎ها به «در خانه ماندن» با برگزاری مسابقه عکاسی

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به منظور تشویق شهروندان برای در خانه ماندن، مسابقه عکاسی «این یزد» در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی بین اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های متنوع نقش مهمی در پویایی بیش از پیش جامعه ایفا می‌کند.

 
وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود که در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «این یزد» کرده است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: این مسابقه که با رویکردی متفاوت از سایر مسابقات و جشنواره‌های عکاسی برگزار می‌شود، مردم را به در خانه ماندن تشویق می‌کند.
 
وی با بیان این‌که گردشگری خانگی اصلی ترین موضوع مسابقه عکاسی «این یزد» است، تصریح کرد: شهروندان برای شرکت در این مسابقه باید از سوژه‌های جالبی که در خانه آنها وجود دارد عکاسی کرده و به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
 
ملازینلی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را تا ۱۵ فروردین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و تصاویر خود را به دایرکت صفحه  inyazd ارسال کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..