پرداخت ۲۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان یزد گفت: صندوق امداد ولایت استان یزد در سال ۹۸، ۲۶ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان اعطا کرده است.

به گزارش یزدی نیوز«رضا زارع بیدکی» با بیان این که تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: صندوق امداد ولایت استان یزد در سال گذشته، ۲۶ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط به نیازمندان اعطا کرده است.

 
وی افزود: سه هزار و ۸۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن طی سال ۹۸ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.
 
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به این که ۴۶ هزار و ۳۲۹ نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، گفت: با گردش وجه سپرده گزارش‌ شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.
 
زارع بیدکی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان ۱۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان در قالب دو هزار و ۶۲۱ فقره وام کارگشایی، هشت میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان برای ایجاد ۴۸۴ مورد فرصت شغلی و پنج میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به ۷۱۴ نفر و ۶۸ میلیون تومان وجوه اداره شده خیران برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳۹ نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد بوده است.
 
وی بیان کرد: طی این مدت دو هزار و  ۵۲۰ متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شده‌اند و درمجموع ۱۷ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان وام به آنان اعطاشده است.
 
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با بیان این که این صندوق در هر شهرستان یک باجه دارد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند  یا با شماره تلفن‌های ۴ – ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.
 
 به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، طی سال ۹۷ مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به سه هزار و ۲۵۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..