نماینده مردم اردکان:

صبوری و همراهی مردم باید جبران شود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبوری و همراهی مردم به ویژه گروه‌هایی که از نظر مادی متضرر شده‌اند، قابل تقدیر است و البته باید به نحو مقتضی جبران شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا تابش» در ادامه پیگیری‌های مستمر و روزانه خود درخصوص مقابله با کرونا در استان یزد و شهرستان اردکان در مذاکره با معاونین وزارت بهداشت و سازمان برنامه بودجه، مسئولان استان و مدیران شهرستان ضمن بررسی وضعیت مقابله با کرونا نسبت به پیگیری جهت تامین برخی از نیازها و حل مشکلات اقدام کرد. 

 
وی در این مذاکرات تلفنی که به مدت ۴ ساعت به طول انجامید با معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، معاونت پشتیبانی و امور مالی وزارت بهداشت؛ همچنین استاندار یزد، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، مدیر کل صدا و سیمای استان، فرماندار اردکان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر شبکه و مرکز بهداشت، رئیس بیمارستان ضیایی، همچنین تعدادی از پزشکان و پرستاران فعال در خط مقابله با کرونا به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت‌وگو کرد.
 
تابش با با اشاره به این‌ که خوشبختانه در سایه مساعی کادر پزشکی و پرستاری و تمهیدات مجموعه مسئولان اجرایی و انتظامی و رسانه ای، خَیرین و همراهی موثر و نجیبانه مردم، سیر پیشرفت بیماری کرونا در استان بطور نسبی مهار شده اما هنوز آمار فوتی‌ها به نسبت جمعیت بالاست، ابراز امیدواری کرد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم بتوانیم این ایام را پشت سر بگذاریم و بعد از تعطیلات همین روند نزولی تداوم یابد.
 
وی افزود: از همه عوامل دست‌اندرکار که به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارائه خدمات و آموزش ها و تامین امکانات مورد نیاز به مبتلایان و مردم تلاش کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.
 
تابش گفت: صبوری و همراهی مردم، خصوصا گروه‌هایی که از نظر مادی متضرر شده‌اند، قابل تقدیر است و البته باید به نحو مقتضی جبران شود.
 
نماینده مردم اردکان با بیان این که کمک‌های خیرین و صنایع برای مقابله و مهار این بیماری بسیار تاثیرگذار و موجب تقدیر است، تصریح کرد: بی شک بخشی از توفیقات مهار بیماری در استان، مرهون اقدامات و همراهی‌های نیروهای انتظامی، امنیتی، امدادی و بسیج است که از همه این عزیزان نیز تشکر می‌کنیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..