اطلاعیه شماره ۷۳ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا

تصمیمات مهم برای جلوگیری و پرهیز از هر گونه تجمع در تعطیلات پیش رو(۱۲ الی ۱۵ فروردین ماه)

به گزارش یزدی نیوز تمامی بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه استان، با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان و قطع زنجیره انتقال بیماری تعطیل است.

 
 توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری ممنوع بوده و با خودروهای توقف شده به مانند متخلف برخورد می شود و با توقیف یک ماه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.
 
 هیچگونه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در پارک ها و بوستانها ارایه نخواهد شد.
 
 اکیپ های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود نمودن راههای ورودی به پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی و جلوگیری از حضور دست فروش ها در داخل پارک ها و اطراف آن اقدامات لازم را به عمل آورده و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت خواهد پدیرفت‌.
 
 در تعطیلات پیش رو، معابر برون شهری استان و تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای استان مسدود خواهد شد.
 
روستا ها تنها پذیرای ساکنان دائمی خود هستند و پذیرای ساکنان فصلی و دارای ویلا در روستا نخواهند بود.
 
خروج و تردد از روستاها در ایام ۱۲ تا ۱۵ فروردین تنها در مورد اضطراری ممکن خواهد بود و حتی اهالی روستا بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.
 
 همکاری مسئولانه آحاد مردم استان، به ویژه در تعطیلات پیش رو و پرهیز از برپایی هر گونه تجمع، مهم ترین ضامن اجرای طرح بوده و مسئولان را در مسیر قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا یاری خواهد کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..