ساعات کاری فروشگاه‌های اقلام ضروری میبد به روال عادی بازگشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: به منظور کاهش تردد و شلوغی مردم در مراکز خرید، ساعات کاری فروشگاه‌های تامین کننده اقلام ضروری به روال عادی خود بازگشت.

به گزارش یزدی نیوز سید بهروز موسوی ندوشن اظهار داشت: باعنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی‌ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی به تصمیمات گرفته شده بین فرمانداران میبد و اردکان اشاره کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و با عنایت به جلسه مشترک فرمانداران شهرستان‌های میبد و اردکان مقرر گردید، ورودی‌های شهرستان‌های میبد و اردکان مسدود و از ورودخودرو‌های غیر بومی و مسافرین جلوگیری به عمل آید.
موسوی ندوشن ادامه داد: همچنین هرگونه تجمع در روز طبیعت ممنوع اعلام شد و به همین منظور کلیه پارک‌های شهرستان‌های میبد و اردکان تعطیل و خروجی‌های هر دو شهر نیز مسدود می‌گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تاکید کرد: تمامی تصمیمات اتخاذ شده به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است بنابراین تاکید بر حضور شهروندان در خانه‌های خود و پرهیز از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر می‌باشد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..