اعزام هفت دستگاه ماشین آلات راهداری یزد به کرمان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ، از اعزام هفت دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری یزد به مناطق سیل زده کرمان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رستگاری گفت: ️در پی وقوع سیل در منطقه جنوب کرمان، مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اعزام یک دستگاه تریلی، یک دستگاه بولدزر، چهار دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو گشت سواری به جنوب کرمان، به یاری هموطنان ساکن این منطقه شتافت.

وی با اشاره به اعزام هشت نیرو و کارشناس به این منطقه افزود: ماموریت اصلی نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری استان یزد و دیگر استان ها، بازگشایی و بازسازی محور‌های مواصلاتی تخریب شده ناشی از سیل و کمک رسانی به سیل زدگان این منطقه است.
رستگاری ادامه داد: نیرو‌ها و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از روز سه شنبه ۵ فروردین ماه عازم مناطق سیل زده جنوب استان کرمان شدند و به مدت دو هفته به مردم این مناطق خدمت رسانی خواهند کرد.
به دنبال بارش‌های شدید باران در چند روز اخیر ، استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان و کرمان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و در این بین برخی محور‌های فرعی در شهرستان‌های رودبارجنوب، کهنوج و فنوج مسدود و برخی از دهستان‌ها نیز در محاصره آب قرار گرفتند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..