فرمانده انتظامی استان یزد:

نزدیک به ۱۰۰۰ کیلوگرم موادمخدر طی ۵ روز در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پنج روز ابتدایی سال ۹۹ حدود هزار کیلوگرم موادمخدر از سوادگران مرگ در سطح استان کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار محمدرضا میرحیدری  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه بی امان نیروهای پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر و کالا در تمام شرایط ادامه دارد، اظهار داشت: مأموران پلیس از آغاز سال جدید تاکنون حدود هزار کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

 
وی عنوان کرد: این میزان موادمخدر از جاسازی در ۱۰ دستگاه خودروی عبوری به دست آمده که به تفکیک شامل ۴۷۰ کیلوگرم تریاک، ۲۷۵ کیلوگرم حشیش و بقیه از سایر مواد افیونی بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ۵۳ نفر نیز در این زمینه به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر شدند، کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
 
میرحیدری خاطرنشان کرد: متهمان قصد انتقال مواد یاد شده را از شرق و جنوب کشور به یزد، تهران و سایر استان‌ها داشتند که توسط پلیس به دام افتادند.
 
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق موادمخدر در سال جاری نیز بدون هیچ مماشات و چشم‌پوشی ادامه دارد، یادآور شد: در سال گذشته نیز در سطح استان بالغ بر ۳۲ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..