فرماندار اعلام کرد:

عبور از مسیرهای تفت تنها با ارائه مدارک شناسایی

فرماندار شهرستان تفت با تاکید بر این که تمام مسیرهای منتهی به شهر تفت و روستاهای این شهرستان حتی مسیرهای فرعی مسدود است، گفت: کارکنان واحدهای دام‌پروری، تولیدی و صنعتی مستقر در روستای چم و شهرک صنعتی شماره دو تفت برای عبور از مسیر بلوار آیت‌الله حسنعلی تفت اقدام کنند و برای عبور در این مسیر مدارک مع...

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا نوکار» در حاشیه بازدید از مسیرهای مسدود شده شهرستان تفت، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان و اخذ مجوزهای استانی تمامی مسیرهای منتهی به شهر تفت و روستاهای این شهرستان مسدود است و به خودروها امکان تردد در مسیر بلوار آیت‌الله حسنعلی تفت و بزرگراه یزد- شیراز داده نمی‌شود.

 
وی افزود: با تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان امکان دسترسی به تمامی مسیرهای فرعی منتهی به شهر و روستاهای شهرستان تفت نیز وجود ندارد.
 
فرماندار تفت تاکید کرد: غربال‌گری و پایش سلامت از سرنشینان خودروهایی که مجوز عبور از مسیرهای منتهی به شهرستان تفت را دریافت کنند نیز در ورودی شهرها و روستاهای شهرستان تفت ادامه دارد.
 
وی با اشاره به مسدود شدن بزرگراه یزد – شیراز یادآور شد: مدیران، کارمندان و کارگران واحدهای دام‌پروری، تولیدی و صنعتی مستقر در روستای چم و شهرک صنعتی شماره دو تفت برای عبور از مسیر بلوار آیت‌الله حسنعلی تفت اقدام کنند و برای عبور در این مسیر مدارک معتبر واحد یا کارت شناسایی معتبر آن واحد را به همراه داشته باشند.
 
به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار ادامه داد: راه دسترسی به واحدهای تولیدی، صنعتی، دام‌پروری و کشاورزی در نقاط دیگر شهرستان نیز بزرگراه یزد- شیراز است و به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر آن واحد برای عبور از ایست و بازرسی مستقر در این مسیر الزامی است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..