نقاهتگاه اردکان علیه بیماری کرونا توسط چادرملو تجهیز شد

نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تجهیز شد.

به گزارش یزدی نیوز نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با ۱۰۰ تخت از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شد.

 
همچنین بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز برای کمک به طرح مقابله با کرونا به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان کمک نقدی اهدا شده است.
 
از ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با شیوع بیماری آنفولانزا در کشور و همه گیر شدن بیماری کرونا در چین، اقدامات آموزشی برای پیشگیری از فراگیر شدن این بیماری‌ها در واحدهای HSE مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو آغاز شد و پس از اعلام ورود این ویروس در کشور در سریع‌ترین زمان و بدون فوت وقت و با تاکید مدیران هر بخش با تشکیل ستاد مقابله با بحران در هر واحد اقدام به آموزش و تدابیر ایمنی و بهداشتی برای مقابله با این بیماری به صورت گسترده ادامه یافت.
 
برگزاری کلاس آموزشی برای پرسنل توسط کارشناس مسئول بیماری‌های مرکز بهداشت اردکان، هماهنگی با شرکت‌های پیمانکار جهت گندزدایی و ضدعفونی محل‌های پر تردد و محل‌های عمومی و مهمانسراها از جمله اقدامات بوده است.
 
تهیه و نصب پیام‌های آموزشی، بازدارنده و انگیزشی در تمامی واحدها و سطح شهرها، تغییر ساعت کار پرسنل، طراحی چک لیست سلامت روزانه پرسنل در بدو ورود به مجتمع‌ها و مقایسه با روزهای قبل و ضدعفونی مستمر تمام ماشین آلات سنگین و سبک مورد استفاده ترانسپورت اعم از لودرها، جرثقیل‌ها، کامیون‌ها، لیفتراک‌ها از جمله اقدامات پیشگیرانه بوده است.
 
بر اساس همین گزارش در ادامه طرح مقابله با شیوع کرونا از ۲۷ اسفند ماه چادرملو با تشکیل ۱۲ اکیپ مکانیزه و مجهز به لوازم و وسایل ضد عفونی کننده با هماهنگی ستادهای محلی اقدام به اعزام این گروها به شهرهای اردکان، عقدا، میبد و روستاهای مجاور کرد تا نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی این مناطق اقدام نمایند.
 
به همین منظور تاکنون با تهیه ۱۰ دستگاه تانکر، ۲۰ دستگاه ماشین آلات مجهز به وسایل ضد عفونی کننده، ۲۵ تن مواد ضد عفونی کننده مایع و جامد، و ده‌ها هزار عدد ماسک و دستکش و توزیع آن بین شهروندان و پاکسازی اماکن عمومی اقدام کرده است که این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..