مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد؛

اجرای موسیقی شاد ویژه بیماران کرونایی در محوطه بیمارستانی یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستانی به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح ویژه بیماران کرونایی و کادر درمانی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» در حاشیه مراسم اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستان شهید صدوقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این برنامه با هماهنگی مدیریت بیمارستان شهید صدوقی به منظور تجدید روحیه بیماران کرونایی و کادر درمانی درگیر با این ویروس انجان شده است.

 
وی با بیان این‌ که استفاده از زبان هنر و به ویژه موسیقی یکی از راه‌های ایجاد شادی و نشاط در بازه زمانی کنونی است، افزود: این گروه با اجرای موسیقی اصیل جنوبی تلاش دارد تا لحظاتی شاد برای پرستاران و بیماران از پشت پنجره‌ها بیمارستان ایجاد کند.مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه گفت: این سازمان متناسب با وظایف محوله از ابتدای همگیر شدن این ویروس منحوس یک سری خدمات فرهنگی هنری را در دستور کار خود قرار داده و سعی دارد با آموزش‌های شهروندی که یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان است در این مدت از طریق تولید محتواهای بصری و چند رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی انجام وظیفه کند.
 
ملازینلی با اشاره به آمار بالای شیوع این بیماری در شهر ضمن دعوت از شهروندان به ماندن در خانه، تصریح کرد: تنهای راهی که در حال حاضر جوابگوی مقابله با این بیماری است قرنطینه خانگی است که قطعا این مهم از سوی شهروندان فهیم یزدی جدی گرفته می‌شود.
 
 
 
وی در پایان با تشکر از کادر درمانی و پزشکی که این روزها شبانه روز به مردم خدمت می کنند، تاکید کرد: اقدامات آموزشی و فرهنگی از سوی این سازمان تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و این سازمان همواره خودرا در کنار مردم و جامعه پزشکی می‌بیند.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..