منتخب مردم یزد و اشکذر تأکید کرد:

لزوم تمدید تعطیلی دستگاه‌های دولتی تا ۱۵ فروردین

منتخب مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان ارشد دولت باید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی را تا ۱۵ فروردین تمدید کنند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدصالح جوکار» مسدود شدن مبادی ورودی شهر و محدودیت‌های عبور و مرورد را از جمله راهکارهای موثر برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان یزد و کشور دانست و اظهار کرد: مردم هم باید به منظور قطع چرخه شیوع این ویروس منحوس همکاری لازم را با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی انجام دهند.

 
وی ایجاد شرایط لازم برای در خانه ماندن را از جمله رسالت دولت و دولتی‌ها دانست و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی باید با تسهیل کردن یک سری دسترسی‌ها و همچنین اعمال مدیریت‌های لازم، زمینه قرنطینه خانگی را در کشور ایجاد کنند.
 
منتخب مردم یزد و اشکذر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اتمام تعطیلات رسمی ادارات و دستگاه‌های دولتی، گفت: پیشنهاد می‌کنم مسئولان ارشد دولت نسبت به تعطیلی ادارات تا ۱۵ فروردین اقدام و ابلاغ لازم را صادر کنند.
 
جوکار با بیان این‌که بازگشایی ادارات، بانکها و دستگاه‌های دولتی زمینه حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه کارمندان را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: تدابیر اتخاذ شده برای قرنطینه خانگی و محدودیت‌های عبور و مرور به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در استان یزد به استمرار جدی نیاز دارد.
 
این مسئول در پایان همکاری و مشارکت گسترده بسیج را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت استان برای مقابله با کرونا ضروری است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..