عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد:

اقلام بهداشتی و سبد معیشتی بین کودکان کار یزد توزیع شد

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و سبد معیشتی برای کودکان کار و خانواده‌های آنها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزفخرالسادات خامسی اظهار کرد: اقلام بهداشتی و سبد معیشتی در سه مرحله بین کودکان کار و خانواده‌های آنها توزیع شده است.

 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ادامه داد: در مرحله اول با مشارکت این اداره کل و اداره کل بهزیستی استان، ۵۴۰ بسته شامل اقلام بهداشتی تهیه و با همکاری مرکز ساماندهی کودکان کار آشیانه باران (مؤسسه مردم نهاد مددیاران نواندیش ایساتیس) و با آموزش مسائل بهداشتی در اختیار کودکان کار و خانواده‌های آنها قرار گرفت.‌
 
خامسی افزود: در مرحله دوم از محل اعتبارات طرح‌های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ۶۰ سبد معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کودکان کار توزیع شد.
 
وی گفت: سومین مرحله تهیه و توزیع ٢٠٠ سبد معیشتی از طرف خانه فرهنگ صدوقی بود که به کودکان و خانواده‌های آنها اختصاص یافت.
 
عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا که کودکان کار و خانواده‌های آنها در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارند، مشکلات معیشتی و آموزش اصول بهداشتی به آنها در دستورکار مسئولان، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استان قرار دارد و در حال پیگیری و رسیدگی است.
 
 از زمان شیوع بیماری کرونا در استان یزد، سازمان‌های غیر دولتی و خیرین استان با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی به یاری مسئولان و نهادهای دولتی و بهداشتی و درمانی پرداختند
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..