معاون عمرانی استاندار یزد:

پل راه‌آهن حسین‌ آباد در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از پایان عملیات اجرایی پل راه‌آهن حسین آباد یزد و افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز"‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی همراه با سلامتی و تندرستی برای هم‌وطنان و مردم استان، در رابطه با پروژه پل راه آهن حسین آباد یزد ‌گفت: یکی از خواسته های دیرینه مردم تعریض پل راه آهن حسین آباد در بخش درون شهری بود.

وی ادامه داد: پیگیری های بسیاری توسط روستاهای واقع در حاشیه شهر شامل: حسین آباد، عسگریه، اکرم‌آباد و اکرمیه انجام می‌شد که پل ورودی این روستاها و پل راه آهن که به عنوان یک زیرگذر شهر یزد و حمیدیا را به آن روستاها متصل می کند، ساخته و از یک دهانه تبدیل به دو دهانه ‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: جلسات متعددی در سال گذشته درخصوص اجرای این پروژه برگزار شد ‌و با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، همراهی راه آهن یزد و همکاری های مدیرعامل راه آهن و همکارانشان که جای ‌قدردانی دارد، احداث پل جدید با پیمانکاری شرکت راه آهن به صورت دو دهانه در دستورکار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
صادقیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم قبل از پایان سال عملیات اجرایی پل راه آهن حسین آباد را به پایان برسانیم ودر دو روز مانده به پایان سال ۹۸ با کمک سازمان همیاری شهرداری های استان عملیات زیر‌سازی و خاک‌برداری این پروژه انجام شد به گونه ای که مردم بتوانند قبل از سال و در ایام تعطیلات از این زیرگذر استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تهمیدات مقدمات ایمنی هم با اجرای علائم هشدار دهنده که در طول مسیر قرار داده شد‌ه، انجام گردید.
وی ادامه داد: در راستای برقراری ارتباط مناسب در شهر به ویژه در زیرگذرهای پل های راه آهن از سال گذشته تعریض چهار پل ۶۳، آرمان، حسین آباد و خویدک در دستورکار قرار گرفت که با همکاری شهرداری و ‌راه آهن یزد پل‌های ۶۳ و آرمان در شهر یزد ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
صادقیان در پایان سخنان خود با بیان اینکه تنها عملیات آسفالت این زیرگذر باقی مانده که با توجه به تعطیلات نوروزی امکان اجرای آسفالت نبود، اظهار امیدواری کرد: بعد از تعطیلات ابتدای سال با اجرای آسفالت پل راه آهن حسین آباد یزد، این پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..