۱۴ واحد تجاری متخلف در ابرکوه پلمب شد

۱۴ واحد صنفی متخلف در شهرهای ابرکوه و مهردشت پس از بازرسی‌های به عمل آمده در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا، با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش یزدی نیوزستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه طی اطلاعیه‌ای همه واحدهای صنفی به جز واحدهای تأمین کننده مایحتاج عمومی مردم را تا روز پنجم فروردین ماه، ملزم به تعطیلی کرده و به آنان اخطار داده که در صورت سرپیچی از این مصوبه، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

 
در همین راستا نیز گشت‌های مشترک این ستاد متشکل از دادستان، پلیس اماکن، مسئول اتاق اصناف، رئیس و بازرس اداره صمت شهرستان طی دو روز گذشته اقدام به بررسی واحدهای صنفی در شهرهای مهردشت و ابرکوه کرده است و به گفته کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت، در این بازرسی‌ها شاهد تخلف ۱۴ واحد صنفی بوده به نحوی که بدون توجه به مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا، از تعطیلی واحد تجاری امتناع شده بود.
 
«محسن فلاح زاده» در گفت‌وگو با ایسنا در این باره خاطرنشان کرد: بر طبق اخطارها و هشدارهای قبلی که از طرق مختلف به صاحبان واحدهای صنفی داده شده بود، ۱۴ واحد مذکور با حکم قضایی پلمب شد تا قانون در مورد آنان تصمیم بگیرد.
 
فلاح زاده تصریح کرد: واحدهای عرضه آهن، گل، کفش، آجیل، لوازم‌یدکی موتور، بستنی‌فروشی، تلفن همراه، کالای برق صنعتی، پتو، لوازم ورزشی، فست فود، کافی‌شاپ وکابینت سازی، از جمله واحدهای صنفی متخلف بودند که همگی پلمب شدند.
 
وی افزود: به جز واحدهای صنفی نانوایی، قصابی، عمده و خرده‌فروشان مواد غذایی، خواربار بجز آجیل و خشکبار، برنج و حبوبات، میوه و تره‌بار، لبنیات، عطاری، مرغ و ماهی، لوازم طبی و آزمایشگاهی، آپاراتی‌ها، آژانس‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها، فعالیت سایر اصناف در شرایط کنونی، تخلف محسوب می‌شود و بر طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
فلاح زاده با تأکید بر این که گشت‌ها و بازرسی‌ها توسط متولیان امر با قاطعیت و به طور مستمر ادامه خواهد داشت، از مردم نیز خواست به‌ غیر از موارد ضروری و برای تهیه مایحتاج، از خانه خارج نشوند تا هر چه زودتر زنجیره انتقال کرونا در این شهرستان قطع شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..