کمک ۸ میلیارد تومانی خیران یزدی در جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد در جشن ملی نیکوکاری امسال که با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار شد، هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد شجاعان» با بیان این که امسال مشارکت نیکوکاران در جشن بیشتر از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری انجام شد، گفت: مردم نیکوکار استان یزد در جشن ملی نیکوکاری امسال که با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار شد، هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

 
 وی افزود: امسال هدف‌گذاری این نهاد در جشن نیکوکاری تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت بود که خوشبختانه با استقبال و مشارکت خوب مردم نیک‌اندیش استان مواجه شد.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو و با هدف گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند همچنان کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه، اپلیکیشن های سکه و سنا، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir پرداخت کنند.
 
 به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، مردم نیکوکار یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..