دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی: در خانه بمانیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: برای شکست دادن کرونا باید همه مردم به توصیه‌های مسوولان مبنی بر خانه‌نشینی و حضور نیافتن در اجتماعات عمل کنند تا زنجیره این بیماری قطع و بر آن پیروز شویم.

به گزارش یزدی نیوز«حمید بهزادپور» افزود: اگر همه بخواهیم سهمی  موثر در شکست دادن کرونا داشته باشیم، باید تا هر زمان که نیاز است فقط در خانه بمانیم.

 
وی ادامه داد: پیروزی بر کرونا به همکاری همه مردم و در کنار هم قرار گرفتن با رعایت مقررات و عمل به توصیه‌های مسئولان نیازمند است و باید آن را یک وظفه ملی و انسانی بدانیم.
 
این دروازه‌بان تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر ساحلی کشور، اظهار کرد: اگر هر فرد به سهم خود تا زمان مورد نیاز خانه‌نشین شود و توصیه‌ها ‌را عمل کند، موفقیت قطعی است.
 
بهزادپور تاکید کرد: مردم ایران در ۴۰ سال گذشته از بسیاری مشکلات با هوشیاری و همکاری عبور کرده‌اند و بدون شک در این موضوع نیز در سایه همدلی بر این ویروس منحوس غلبه خواهیم کرد.
 
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همچنین از تمام فعالان این عرصه به خصوص پزشکان و پرستاران سخت کوش قدردانی کرد و یادآور شد: پاسداشت قدردانی آنها در خانه‌ نشستن است.
 
بهزادپور در پایان گفت: رعایت بهداشت فردی و همکاری در کمک‌رسانی در بخش‌های مختلف که مورد نیاز مردم و جامعه درمانی است باید توسط همگان جدی گرفته شود.
 
منبع:ابسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..