معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد:

رهایی ٦٢٦ یزدی از چنگال کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از زمان شیوع کرونا در استان یزد تاکنون ۶۲۶ نفر پس از درمان و بهبود از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی یزد مرخص شدند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود نوری شادکام، در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا استان یزد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ۳۹۱ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد نمونه ٧٦٧ نفر برای تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

 
وی عنوان کرد: بر اساس نمونه‌های گرفته شده، امروز جواب آزمایش ٣٦ نفر مثبت اعلام شده بر این اساس تاکنون ٣٢٦ نفر از مردم استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
 
نوری شادکام با اشاره بیماران مثبت بر حسب محل سکونت افزود: ١٤٧ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٧٤ مورد در میبد، ٧٧ مورد در اردکان و شش مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.
 
وی یادآور شد: شش مورد ابتلای قطعی در بهاباد، دو مورد در مهریز، یک مورد در خاتم، شش مورد در بافق، سه مورد در اشکذر، یک مورد در تفت و در سایر مناطق استان نیز سه مورد گزارش شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: تاکنون ۶۲۶ بیمار نیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان معالجه شده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..