مدیرکل غله استان یزد:

دریافت وجه نقد در نانوایی‌های یزد ممنوع شد

مدیرکل غله استان یزد از ممنوعیت دریافت پول نقد به دلیل احتمال آلودگی به ویروس کرونا در نانوایی‌های سراسر استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحمید پایدار اظهار داشت: راه‌های شیوع ویروس کرونا بسیار زیاد است و باید از هر اقدامی که احتمال شیوع این ویروس را افزایش می‌دهد، اجتناب شود.

 
وی با اشاره به اینکه امکان ضدعفونی اسکناس و وجه نقد وجود ندارد اما می‌توان کارت‌های بانکی را ضدعفونی کرد، افزود: به همین منظور نانوایی‌های استان یزد از دریافت وجه نقد در قبال نان منع شدند.
 
مدیرکل غله استان یزد با اشاره به اینکه از این پس تمام مشتریان باید بهای نان را با کارتخوان پرداخت کنند، تاکید کرد: برخی مشتریان بر پرداخت وجه نقد برای دریافت نان اصرار دارند که این امر موجب اختلال در خرید آرد نانوایان از کارخانجات می‌شود.
 
وی ادامه داد: به اتحادیه خبازان استان یزد تاکید شد که متصدیان نانوایی‌ها اطلاع دهند که دریافت هزینه نان در این شرایط باید با کارتخوان انجام شود.
 
پایدار عنوان کرد: هنوز هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی نانوایی‌ها وجود ندارد و اگر تصمیمی در این زمینه اتخاذ شود از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود بنابراین مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و به اندازه نیاز خود خرید کنند.
 
وی همچنین بر رعایت موارد و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا توسط نانوایان تاکید کرد و افزود: نانوایان نقش مهمی در تأمین غذای مردم دارند بنابراین باید همه با هم تلاش کنیم تا نان سالم به دست مردم برسد.
 
پایدار از فعالیت هزار و ۶۰۰ نانوایی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه اغلب نانوایان همکاری خوبی در راستای مقابله با کرونا دارند و دستورالعمل‌ها را به درستی اجرا می‌کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..