ضدعفونی جایگاه‌های سوخت شهر یزد در اولویت قرار گرفت

در نشست هماهنگی جایگاه داران سوخت شهر یزد و ستاد مردمی سماء، نظارت ویژه بهداشتی و ضدعفونی جایگاه‌های سوخت شهر یزد در دستور کار ویژه قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا دشتی  در نشست هماهنگی جایگاه‌داران سوخت شهر یزد و ستاد مردمی سماء که به منظور بررسی وضعیت پیشگیری از کرونا در جایگاه‌ها انجا شد اظهار داشت: با توجه به اولویت سلامت عمومی و انجام هرگونه اقدام لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  در نشست هماهنگی جایگاه‌داران سوخت شهر یزد و ستاد مردمی سماء، برنامه‌ریزی‌های لازم برای هماهنگی بین جایگاه‌داران جهت تعطیلی جایگاه‌ها در زمان مشخص شده  برای انجام فرآیند ضدعفونی از سوی تیم سماء انجام شد.

 
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد افزود: لازم به توجه است برای افزایش نیروی کار در جایگاه‌ها نیز هیچ گونه اقدامی بدون هماهنگی واحد HSE شرکت نفت صورت نمی‌گیرد تا نظارت بر سلامت نیروی انسانی فعال در جایگاه‌ها تیز مورد توجه باشد.
 
دشتی افزود: نمایندگان شرکت نفت و جایگاه‌دارن هم در یکی از آتش‌نشانی‌های مشخص شده از سوی شهرداری حاضر و قبل از انجام عملیات ضدعفونی جایگاه‌ها نبست به فرمول و مواد مورد استفاده که تائیدیه بهداشتی نیز به همراه دارد اعلام نظر می‌کنند تا بتوان با رعایت تمام اصول ایمنی نسبت به ضدعفونی جایگاه‌های سوخت اقدامات موثری انجام داد.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و همکاری صنوف و مشاغل مختلف برای مهار ویروس کرونا گفت: مردم در هنگام مراجعه به جایگاه‌های سوخت نکات بهداشتی را رعایت و در زمان سوخت‌گیری از تماس مستقیم دست با نازل‌های سوخت جدا خودداری کنند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..