تجهیز و آماده سازی دو نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونا در میبد

فرماندار میبد از تجهیز و آماده‌سازی دو نقاهتگاه جهت رفاه حال بهبودیافتگان کرونا از مراکز درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین فلاح» با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و با توجه به این که هنوز برخی این بیماری را جدی نگرفته‌اند، هر روز بر درگیری استان یزد و شهرستان میبد با این بیماری افزوده می‌شود و این در حالیست که امکانات و تجهیزات جوابگوی بیماران و مراجعان به مراکز درمانی نیست.

 
وی از تجهیز و آماده‌سازی دو نقاهتگاه در شهرستان میبد خبر داد و ابراز کرد: نقاهتگاه اول در کنار بیمارستان و در یک  سالن ورزشی مربوط به صالحین وابسته به سپاه شهرستان میبد است که با مدیریت و پشتیبانی شهرداری میبد فعالیت دارد و نقاهتگاه دوم نیز در خوابگاه دانشگاه آزاد میبد با مدیریت و پشتیبانی شهرداری بفروییه تجهیز و آماده سازی شده است.
 
فرماندار میبد از اولین قربانی کرونا در میبد نیز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه میبد نسبت به دیگر شهرستان‌ها وضعیت مناسب‌تری از لحاظ قربانیان کرونا دارد اما اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند، این آمار تغییرات نگران کننده‌ای خواهد داشت.
 
 فلاح در پایان نیز از مردم تقاضا کرد با توجه به کار شبانه‌روزی کادر درمانی و بهداشتی، مردم اصول اولیه بهداشت فردی را رعایت کنند و از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند تا روزهای خوبی را در پیش‌رو داشته باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..