استاندار یزد تاکید کرد:

پیگیری جدی مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا برای صیانت از سلامت مردم

استاندار ‌یزد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بر پیگیری جدی مصوبات این ستاد برای صیانت از سلامت مردم تاکید کرد و گفت: ‌تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در مبارزه با بیماری کرونا به ویژه با توجه به ظرفیت مجمع نمایندگان استان، مورد انتظار است.

به گزارش یزدی نیوزستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد ‌و با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در استان برای پیشگیری و مقابله با کرونا به ویژه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد، بیان کرد: کادر پزشکی و درمانی استان تا امروز به وظایف خود عمل کرده است و تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در مبارزه با بیماری کرونا به ویژه با توجه به ظرفیت مجمع نمایندگان استان، مورد انتظار است.
"محمدعلی طالبی" با بیان اینکه نسبت به مدیریت شیوع ویروس کرونا در روزهای آینده امیدوار‌تر هستیم، ‌تاکید کرد: ‌همه دستگاه‌ها و نهادهای استان وظیفه دارند همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(‌ره) یزد داشته باشند.
عالی ترین مقام اجرایی استان ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا در استان، بر پیگیری جدی مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و برنامه‌های در دست اجرا برای صیانت از سلامت مردم تاکید کرد.
وی ادامه داد: به همت خیرین استان و بخش خصوصی تولید ما‌سک، دستکش و محلول های ضدعفونی‌ و مواد بهداشتی تا رفع کامل نیازهای استان در دستورکار قرار گرفته و بخشی از این لوازم در بین جامعه هدف، ‌توزیع گردیده است.
طالبی با اشاره به لغو مرخصی همه مدیران اعم از معاونان استاندار، مدیران ‌کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان، خاطرنشان کرد: در عین حال امکان دو‌رکاری یا استفاده از مرخصی استحقاقی برای کارمندان با بیماری‌های زمینه‌ای فراهم شده است.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در رابطه با اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا در بسیاری از موارد در سطح استان های پیشرو بوده و به طور مستمر و منظم از همان ابتدا جلسات ستاد استانی را تشکیل داده‌ایم از طرفی دیگر در رابطه با گسترش تعطیلی ها و مدیریت ورود و خروج، منتظر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: خواسته ما از مردم استان این است که این بیماری و شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند، در منازل خود بمانند و از هرگونه مسافرتی خودداری کنند.
گفتنی است در ادامه نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اجرا برای مبارزه با بیماری کرونا از سوی اعضای ستاد ارائه شد و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم نقطه نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..