قفل کتابخانه مرکزی یزد شکست

کتابخانه مرکزی یزد به عنوان یکی از طرح‌های نیمه تمام این استان پس از گذشت 25 سال از شروع عملیات اجرایی آن آماده بهره‌برداری است و به گفته معاون عمرانی استاندار یزد، پس از برطرف شدن مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها، افتتاح خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» معاون امور عمرانی استاندار یزد در بازدید از کتابخانه مرکزی یزد، گفت: این مجموعه یکی از بهترین و  زیباترین کتابخانه‌های کشور است که در یکسال گذشته برای اتمام آن زحمت زیادی کشیده شده است.

 
وی افزود: از روز اول باور من بر این بود که تنها مجموعه‌ای که اعتقاد دارد که این مجموعه به صورت فرهنگی و به عنوان کتابخانه مرکزی شهر باید اجرا شود، نهاد کتابخانه‌هاست و وقتی عزم جدی نهاد در استان و کشور را دیدم، تمام تلاش خود را بکار بستیم تا با حل مشکلات گذشته این کتابخانه و با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط این طرح ۲۵ ساله را به اتمام برسانیم و امروز خوشحال هستیم که یکی از طرح‌های بزرگ استان آماده بهره‌برداری است.
 
معاون استاندار با اشاره به تاکید این معاونت بر تکمیل طرح‌‌های نیمه تمامی که سالها از شروع آنها در استان گذشته است، گفت: کتابخانه مرکزی یکی از مهمترین طرح‌هایی است که اجرای آن، سال‌ها بطول انجامیده و خوشحال هستیم که در این دوره به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 صادقیان در این بازدید که به اتفاق مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان و مسئولین و دست اندرکاران کتابخانه مرکزی انجام شد، از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در جهت اتمام این طرح تقدیر کرد و گفت: کتابخانه مرکزی یزد آماده بهره برداری است لذا منتظر آماده شدن شرایط و برطرف شدن تعطیلی کتابخانه‌ها و برطرف شدن مشکلات به دلیل بیماری کروناست تا مراسم افتتاح آن برگزار شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..