فرماندار اردکان خبر داد:

تجهیز نقاهت‌گاه قرنطینه بهبودیافتگان کرونا در اردکان

فرماندار اردکان با تاکید بر ممانعت از سفر هموطنان به این شهرستان حتی در نوروز 99، از تجهیز نقاهت‌گاه قرنطینه بیماران ترخیص‌شده از بیمارستان در اردکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبهروز شهابی‌زاد  در این باره تصریح کرد: تشدید نظارت بر بهداشت نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها با مسئولیت مرکز بهداشت آغاز شد.‌

 
وی با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در هفته آینده ادامه می‌یابد، تاکید کرد: اصناف جدید مشمول مصوبه تعطیلی در ستاد مبارزه با کرونا شامل گل‌فروشی، درودگری، آهنگری و آهن‌فروشی، خیاطی، بنگاه املاک و خودرو، پرنده‌فروشی، مبل و لوستر، کمدسازی، هتل‌ ها و مراکز اقامتی، تراشکاری، تانکرسازی، ضایعاتی، کاشی‌فروشی، مصالح ساختمانی و آلومینیوم‌سازی‌ها مشخص شدند.
 
‌شهابی‌زاد یادآور شد: تأمین اقلام مورد نیاز مردم به صورت تلفنی توسط فروشگاه‌های بزرگ انجام خواهد شد.
 
‌این مسئول با اشاره به این که میوه‌فروشی‌ها تمام موازین بهداشتی را رعایت کرده و بدون تماس مردم با میوه، آن را در اختیار شهروندان قرار خواهند داد، گفت: غربال‌گری در مبادی شهرستان از سمت عقدا و خرانق با تهیه تجهیزات از پنجشنبه شب در اردکان آغاز شد.
 
رئیس شورای تأمین اردکان با اشاره به این که نقاهت‌گاهی برای قرنطینه بیماران ترخیص‌شده از بیمارستان تدارک دیده شده و به زودی تجهیز می‌شود، تصریح کرد: آمار مبتلایان به کرونا و افراد بستری در بیمارستان به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت اعلام می‌شود.
 
شهابی زاد با تقدیر از نیروهای خودجوش مردمی برای فعالیت‌های خیرخواهانه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح شهرستان اردکان، خواستار جدی گرفتن پیشگیری از کرونا توسط مردم اردکان و میبد شد و تاکید کرد: تنها راه مقابله با بیماری و عبور از بحران، حضور نیافتن در اماکن عمومی است لذا لطفاً در خانه بمانید و از مراودات غیرضروری بین دو شهر خودداری کنید.
 
‌فرماندار اردکان در پایان گفت: عید امسال متفاوت خواهد بود لذا از هموطنان می‌خواهیم که مسافر نوروزی نباشند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..