کشف ۱۸۴ هزار عدد ماسک و دستکش در یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف و ضبط 184 هزار ماسک و دستکس و 240 لیتر الکل احتکار شده در استان یزد شدند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ«حسین زارع کمالی»  با اشاره به ضرورت برخورد جدی با هرگونه احتکار و سوء استفاده از شرایط بحرانی کشور در شیوع کرونا، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند ۱۴ هزار ماسک فیلتر دار و ۱۷۰ هزار دستکش یکبار مصرف احتکار شده را کشف و ضبط کنند.

 
وی با بیان این‌که اقلام کشف شده از تاریخ هشتم اسفند ماه تاکنون طی چند عملیات اطلاعاتی در سطح استان یزد انجام شده است، افزود: شناسایی و پلمپ یک باب کارگاه تولیدی ژل تقلبی از دیگر دستاوردهای نیروهای اطلاعات در استان یزد طی چند روز اخیر است.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر در ادامه کشف و ضبط ۲۴۰ لیتر الکل احتکار شده را یکی دیگر از اقدامات حائز اهمیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان دانست و گفت: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحول داده شدند.
 
زارع کمالی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی برای مهار شیوع کرونا، تصریح کرد: با هرگونه سوء استفاده در این خصوص مر قانون برخورد جدی و قاطعانه می‌شود.
 
وی در پایان با بیان این‌که سپاه و بسیج با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمت به شهروندان است، گفت: در حال حاضر تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج مشغول فعالیت و گندزدایی معابر و اماکن عمومی سطح استان هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..