تعطیلی ۵۰ مکان اقامتی مهریز با شیوع بیماری کرونا

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهریز گفت: در چارچوب پیشگیری از بیماری کووید ۱۹(کرونا) ۵۰ مکان اقامتی شامل بومگردی، سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های بین راهی شهرستان تعطیل شد.

به گزارش یزدی نیوز«مجاهد کرباسی»  افزود: از این تعداد ۲۵ مورد اقامتگاه‌های بومگردی و سفره‌خانه‌های سنتی و بقیه رستوان‌های بین‌راهی و مجتمع‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری بوده است.

 
وی ادامه داد: کار نظارت و بازرسی مستمر بر نحوه فعالیت واحدها توسط گروهی با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف به خصوص میراث فرهنگی صورت می‌گیرد و در صورت تخلف، اعمال قانون می‌شود.
 
این مسئول اظهار کرد: تعطیلی واحدهای تفریحی و اقامتی تا اطلاع ثانوی در شهر و مناطق روستایی شهرستان ادامه دارد و باید همه قانون را در این رابطه رعایت کنند.
 
کرباسی در پایان تاکید کرد: همکاری مردم و همراهی صاحبان واحدهای فرهنگی و گردشگری با مسئولان نقش مهمی در پیشگیری از کرونا خواهد داشت.
 
مسئولان شهرستان مهریز و استان یزد پیش از این، از مسافران و گردشگران خواسته بودند برای مراقبت و کمک به سلامت خود و حفظ بهداشت عمومی تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..