تشدید نظارت دامپزشکی در ایام نوروز

مدیر کل دامپزشکی استان یزد از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حدادزاده گفت: با هدف اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در امر تولید، فراوری و عرضه فراورده‌های خام دامی همه ساله اکیپ‌های ثابت و سیار نظارتی در مرکز استان و شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها ساماندهی می شوند  و در تمام مدت تعطیلات نوروزی حتی در خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل، مراکز مورد نظر را بازرسی می کنند .

وی افزود : علاوه بر نظارت توسط اکیپ‌های ویژه دامپزشکی در سطح شهرستان‌ها در این ایام ، گشت‌های مشترکی نیز با همکاری دیگر نهاد‌های ذی صلاح از جمله تعزیرات، مرکز بهداشت شهرستان به اجرا در می‌آید تا بر کیفیت بازرسی‌ها افزوده شود.
 
مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: مراکز مذکور طیف وسیعی از اصناف از جمله کشتارگاه ها، مرغ و ماهی فروشی ها، قصابی ها، رستوران ها، هتل ها، چلوکبابی ها، ایستگاه‌های جمع آوری شیر، سردخانه ها، مراکز بسته بندی و خودرو‌های حمل فراورده‌های خام دامی شامل می‌شود.
 
دکتر حداد زاده ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح در ایام نوروز شاهد تضمین امنیت و سلامت غذا و حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروز باشیم.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..