یک میلیارد ریال در بازارچه خیریه دانش آموزی یزد جمع‌آوری شد

دانش آموزان یکی از مراکز آموزشی یزد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام به برگزاری بازارچه خیریه کردند که با فروش محصولات در این بازارچه، یک میلیارد ریال جمع آوری شد.

به گزارش یزدی نیوز در نشستی که با حضور غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد و مؤسس مدارس جوادالائمه، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، نادیه السادات حیدری مدیر مدرسه جوادالائمه و تعدادی از اعضای شورای این مدرسه برگزار شد، مبلغ یک میلیارد ریال که از بازارچه خیریه تحت عنوان جشنواره «نفس در قفس» جمع آوری شده بود، به ستاد دیه استان هدیه شد.

 
غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد در این نشست با اشاره به تأثیرات برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در تقویت روحیه نوع دوستی دانش آموزان اظهار داشت: دانش آموزان با برگزاری این جشنواره درس تعهد و مسئولیت پذیری را فرا می‌گیرند زیرا برگزاری این بازارچه یک کار جمعی است و دانش آموزان در قالب کارهای جمعی مدیریت را تمرین خواهند کرد.
 
اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات دانش آموزان و کارکنان مدرسه به خاطر برگزاری این جشنواره برای دومین سال پیاپی افزود: یکی از بزرگترین اهداف ستاد دیه استان، فرهنگ سازی و بالا بردن سطح اعتماد مردم در زمینه فعالیت‌های ستاد دیه است که برگزاری این قبیل جشنواره‌ها و بازارچه‌ها باعث تحقق این امر می‌شود.
 
نادیه السادات حیدری، مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه (ع) از دیگر اهداف این جشنواره را توانمندسازی و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در یک محیط کسب و کار کوچک، جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در سرشت آینده سازان میهن اسلامی دانست و گفت: با دعوت خیرین نوع‌دوست در این بازارچه موفق به جذب مبلغ یک میلیارد ریال شدیم که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق‌تر و بهتر مبلغ جمع آوری شده را افزایش دهیم.
 
 جشنواره نفس در قفس از تاریخ ۲۳ بهمن تا اول اسفند ماه سال جاری در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه واقع در یزد برگزار شد و تمام عوائد این جشنواره که مبلغ یک میلیارد ریال بود به آزادی مددجویان جرایم مالی غیرعمد اختصاص یافت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..