پیام آیت الله ناصری درباره شرایط کنونی جامعه

نماینده ولی فقیه در استان یزد در خصوص شرایط کنونی جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز پیام امام جمعه یزد به شرح ذیل است؛پیام آیت الله ناصری درباره شرایط کنونی جامعه

ضمن عرض سلام محضر مبارک برادران و خواهران گرامی، هم استانی‌های عزیزم؛ 
تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علیه السلام و آرزوی سلامتی برای همه شما و شفای بیماران و رفع کدورت‌ها و تشکر از همه زحمت کشان در عرصه پزشکی و پرستاری، پیشگیری و همیاران مخلص که خداوند قوتشان افزون گرداند. 
آرزوی توفیق و عنایت خاص خداوند و امام علی(علیه السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) برای شما دارم.
چند نکته را یادآور می‌شوم، امید است مورد قبول درگاه خداوندی باشد.
۱_ حال که نماز جمعه یا جماعات و اعتکاف و سفر‌ها بنا بر ضرورت امکان ندارد، توکل به خدا، اعتماد بحق و دعا را فراموش نکنیم که شفا دهنده اصلی خداوند است. (فإذا مرضتُ فهو یشفی)
از فرصت در منزل بودن، رفاقت و دوستی، برگشت دوباره محبت خانوادگی اداره زندگی به صورت کمک به هم دیگر و دور هم بودن، عشق، علاقه و احترام به هم دیگر را احیاء کنیم که بماند.
عبادت، نماز و دعای در کنار هم، یاد خدا بودن، تفکر در عظمت و قدرت خداوند که یک ویروس که در زیر میکروسکوپ باید چندین برابر شود تا بتوان آن را دید، وقتی مأموریت پیدا کند عالم را با تمام قدرت ظاهریش به هم می‌ریزد و جمعیت را متفرق میکند، همه را در خانه حبس میکند، حتی مستکبرین بقول خودشان چند روز جرأت نمیکنند دست به صورتشان بزنند، عجز و ناتوانی از این بیشتر؟!
بیایید به عظمت و قدرت خداوند فکر کنیم و پناه ببریم مخالفت خدا را نکنیم، گرفتار فرهنگ‌های غلط انسان‌های بیمار و ضعیف بی دین غربی و غیره، صهیونیسم‌های ضد بشر نشویم. در زندگی دنیوی غرق نشویم، فکر آخرت و زندگی ابدی هم باشیم. 
۲ – این ماه، ماه آرزو و امید است و مقدمه ماه رمضان.
دعای یا من ارجوه لکل خیر در دعا امید است، آینده نگری میکند.‌ای خدایی که امید داریم همه خوبی‌ها را به من بدهی و همه بدی‌ها را از من دور کنی تو عاشق ما هستی.‌ای کسی که بزرگی می‌کند نعمت‌های زیاد را در مقابل عمل کم من می‌دهی تو همانی که خواسته من را می‌دهی، اگر دعا کنم و اگر هم دعا نکرده و نخواسته ام بمن دادی و حال که به تو عارف نبودم و به تو توجه نکرده ام با مهربانی و نوازش و رحمت تو است که همه این نعمت‌ها را عنایت می‌کنی. 
حال که چنین است با این منوال به من همه خیر دنیا را عنایت کن و همه شر‌های دنیا و آخرت را بردار. ببینید که همه اش امید و عنایت و لطف است.
۳- از این اتفاق هراسان نشویم و مراعات دستور‌های لازم را داشته باشیم.
 به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او راهنمایی و شفاء را از او بخواهیم. ایمان خود را تقویت و به عظمت و قدرت و لطف و مهربانی او نعمت‌هایی که بما داده است فکر کنیم، شکرگزار باشیم، تقوا پیشه کنیم و امیدوار.
۴- توسل بذیل عنایت ائمه معصومین در این ایام بخصوص یاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و امیرالمؤمنین علیه السلام.
اگر هر کدام قدرت داریم روزه بگیریم و در روز نیمه رجب دعای ام داوود را بجا آوریم که اثر عجیبی دارد. 
امید است بزودی با دعای همه شما و امام زمان این مشکل برطرف شود و همگی در نماز جمعه هرچه باشکوه‌تر و در مساجد و اجتماعات دینی بهتر در کنارهم باشیم.
التماس دعا 
دوستدار همه شما و خادم همه 
محمدرضا ناصری
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..