خط قرمز ما سلامت مردم است

فرماندار بهاباد: خط قرمز ما سلامت مردم است و با کسانی که سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز خانی زاده گفت: آزمایش سه بیمار بهابادی مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد که دو نفر از این افراد مقیم بافق و یک نفر ساکن بهاباد هستند.

وی افزود: تاکنون هیچ موردی فوتی مبتلا به کرونا در شهرستان نداشتیم و از مردم می‌خواهیم نکات بهداشتی را رعایت کرده و از خانه خارج نشوند.
فرماندار بهاباد ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت دقیق بهداشت شخصی و اجرای دستور‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا، از تردد غیر ضروری و حضور در مراکز تجمع خودداری کنند تا از گسترش این بیماری در شهرستان جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: پیرو تذکرات متعدد به اصناف طی دو هفته گذشته، کلیه اصناف شهرستان بخصوص نانوایی ها، سوپرمارکت‌ها و… که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، مغازه آن‌ها با حکم دادستانی پلمپ خواهد شد. 
خانی زاده از لغو همه نماز‌های جماعت شهرستان خبر داد و گفت: در صورت افزایش آمار افراد مبتلا به این ویروس در این شهرستان، وارد وضعیت قرمز خواهیم شد و تصمیمات شدیدتری اتخاذ خواهد شد. 
وی تأکید کرد: اگر به وضعیت قرمز برسیم از ورود مسافران استان‌های دیگر و حتی شهرستان‌های استان به بهاباد جلوگیری خواهد شد که تصمیم گیری در این زمینه در روز‌های آینده اتخاذ می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسبما

بخش نظردهی بسته شده است..