فرمانده انتظامی استان یزد:

۱۱۰۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد/دستگیری ۱۴ متهم

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف هزار و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرتیپ محمدرضا میرحیدری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو روز گذشته در عملیات‌های جداگانه بیش از یک تن موادمخدر از نوع تریاک توسط نیروهای پلیس کشف شد.

 
وی عنوان کرد: این میزان موادمخدر در سه عملیات در شهرهای یزد، بافق و مهریز کشف شده و مجموع مواد کشف شده به بیش از هزار و ۱۰۰ کیلوگرم رسیده است.
 
میرحیدری همچنین از دستگیری ۱۴ متهم در این زمینه خبر داد و بیان کرد: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه متهمان قصد انتقال این مواد از جنوب و شرق کشور به تهران را داشتند، تاکید کرد: نیروهای پلیس با آمادگی کامل با قاچاقچیان مبارزه خواهند کرد و بدون چشم پوشی و اغماض در برابر قانون شکنی آنها می‌ایستند.
 
وی مجموع موادمخدر کشف شده در استان یزد طی سال جاری را بالغ بر ۳۱ تن اعلام کرد و افزود: پلیس با تمام توان از فعالیت سوداگران مرگ جلوگیری می‌کند.
 
میرحیدری با بیان اینکه یزد به واسطه قرار گرفتن در مرکز کشور، محل ترانزیت بار است، عنوان کرد: قاچاقچیان این فرصت را تبدیل به تهدید کرده‌اند و از این مسیر برای ترانزیت موادمخدر و قاچاق کالا استفاده می‌کنند اما با هوشیاری نیروهای پلیس، از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..