استاندار یزد تاکید کرد:

طبیعت و درختکاری را با وجود محدودیت‌ منابع آب از یاد نبریم

استاندار یزد مجموعه فضای سبز کاریزلند را تامین کننده کمبود فضای سبز و موثر در افزایش نشاط عمومی در شهر یزد دانست و گفت: با وجود محدودیت‌هایی مانند کمبود منابع آب، نباید طبیعت و درختکاری را از یاد ببریم.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در مراسم روز درختکاری که در مجموعه تفریحی کاریزلند برگزار شد، ضمن تشکر از نقش‌آفرینی افراد در ایجاد پارک کاریزلند در یزد، اظهار کرد: اقدامات مطلوبی برای این مجموعه تفریحی و بوستان سبز با چشم انداز توجه به پایین بودن سرانه فضای سبز و کمبود امکانات تفریحی در زمینه نشاط اجتماعی برای آینده یزد انجام می‌شود.

 
وی با تاکید بر ضرورت همت دستگاه‌ها برای جبران کسری فضای سبز استان، گفت: باید از همه توان و ظرفیت‌های خود برای جبران کسری‌های استان در زمینه فضای سبز استفاده کنیم که البته در این راستا احساس مسئولیتی که دستگاه‌های دولتی و موسسه کوثر ایجاد کرده‎اند، برای آینده استان نوید بخش و نشان دهنده تلاقی همکاری هایی است که در آینده، خود را نشان می‌دهد.
 
این مسئول مجموعه کاریزلند را دارای ظرفیت خوبی با نگاه به توسعه و آینده یزد دانست و گفت: این مجموعه علاوه برتامین فضای سبز مورد نیاز یزد، امکانات تفریحی و نشاط بخش را نیز داراست از این رو هر گونه اقدامی که مکمل این فضای سبز و پارک باشد باید در این مکان مستقر شود.
 
وی از ماندگاری این اماکن برای آیندگان ابراز امیدواری کرد و گفت: با وجود محدودیت‌هایی مانند کمبود منابع آب، نباید طبیعت و درختکاری را از یاد ببریم.
 
 به مناسبت روز درختکاری، «جمال الدینی عزیزی بندراّبادی» شهردار یزد نیز به همراه اعضای شورای شهر و مردم محلی، بوستانی از نارنج را در منطقه تازه ساز مهرآوران یزد افتتاح و درختان نارنج و کاج را با هدف آبادانی ایران و رفع بحران کرونا بر دل خاک نشاندند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..