فرماندار یزد:

پرسنل بیمارستان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

فرماندار یزد با حضور در بیمارستان شهید صدوقی از تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاران و مجموعه پرسنل بیمارستان قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد رستگاری گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، این عزیزان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: کادرپزشکی، پرستاران، بخش اورژانس و سایر پرسنل بخاطر بیماری یاد شده روز‌های پرمشغله‌ای دارند و شبانه روزی برای بهبودی بیماران تلاش می‌کنند که زحمات این بزرگواران قابل تقدیر است.
رستگاری ادامه داد: این قشر خط مقدم رسیدگی به مراجعان و بیماران مبتلا به کرونا هستند و سختی کار این عزیزان برهیچ کس پوشیده نیست.
فرماندار یزد تأکید کرد: با وجود نگرانی‌هایی که خانواده‌های کادر درمانی در زمینه ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا دارند، در بازدیدی که از بیمارستان شهید صدوقی صورت گرفت به عینه مشاهده شد که این تلاشگران عرصه سلامت باوجود همه دغدغه‌های موجود، روحیه و نشاط خود را در این موقعیت حفظ کرده و وباجدیت مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.
رستگاری گفت: مجموعه پرسنل درمانی با وجود مشکلات و محدودیت‌هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
وی خاطرنشان ساخت: وظیفه بود که با حضور در مجموعه این بیمارستان از خدمات ارزشمند این تلاشگران بی ادعا قدردانی کنیم و امیدواریم زحمات و تلاش این قشر در جامعه بیشتردیده شود.
رستگاری افزود: این مواقع یک تلنگری است که بیشتر به دغدغه‌ها و مشکلات عزیزان بخش بهداشت و درمان توجه کرد و امیدواریم با تلاش وهمت همگانی وبا مشارکت، همدلی و همراهی یکدیگر این مرحله سخت را پشت سر بگذاریم.
فرماندار یزد از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی این بیمارستان به مراجعین و بیماران مشکوک به کرونا و مبتلایان آن قرار گرفت.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..