دادستان یزد:

توجه به مسئله خانه‌های مسافر غیرمجاز در پیشگیری از کرونا جدی‌تر شود

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه خانه‌های مسافر غیرمجاز می‌توانند زمینه‌ای برای گسترش بیماری کرونا باشند گفت: توجه به مسئله خانه‌های مسافر غیرمجاز در پیشگیری از کرونا جدی‌تر شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا حدادزاده در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به اینکه بحث پیشگیری در شرایط فعلی کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در این حوزه باید به صورت جدی مد نظر قرار گیرد، خانه‌های مسافر است.

 
وی تصریح کرد: موضوع خانه‌های مسافر مسئله‌ای است که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد و تمهیدات لازم در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در ارتباط با آن اندیشیده شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد خاطرنشان کرد: این که بگوییم مسافرخانه‌ها و سوئیت‌های رسمی از پذیرش مسافر خودداری کنند مشکل را به صورت کامل برطرف نمی‌کند چرا که خانه‌های مسافر غیرمجاز در سطح شهر هستند.
 
حدادزاده گفت: شماره این خانه‌ها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده وجود دارد و از طرف دیگر بسیاری افرادی که سال‌های قبل به یزد سفر کرده بودند، خودشان شماره‌هایی از خانه مسافر در یزد در اختیار دارند و به راحتی می‌توانند از این محل‌ها برای استقرار استفاده کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم خودشان باید حساسیت لازم نسبت به پیشگیری از ابتلا به این بیماری را داشته باشند گفت: لازم است که از طریق اطلاع‌رسانی این موضوع مدیریت شود و به گونه‌ای کار کنیم که مردم خودشان خانه را در این شرایط برای مسافر اختصاص ندهند.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: با توجه به اینکه احتمالا تا نزدیک ایام نوروز این مشکل را در کشور داریم، باید تدابیر لازم اندیشیده شود که به دلیل مسافرت‌ها شیوع بیماری در کشور و استان گسترده نشود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..