کشف محموله ۵۱ کیلو حشیش طی عملیات تعقیب و گریز در یزد

جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت:‌ طی عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی نیروهای پلیس محموله 51 کیلویی حشیش در محورهای مواصلاتی این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» با اشاره به دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان یزد،‌اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی مهریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و دسته رزمی شهید شاهدی قرار گرفت.

 
وی با بیان این‌که مأموران به محور کرمان-یزد اعزام و اقدام به برپایی ایست و بازرسی و کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری کردند، افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک‌های خودرو کرده و آن را متوقف کردند.
 
 به نقل از سایت پلیس، سرهنگ هاشمی‌فر گفت: در بازرسی انجام شده از این خودرو، مأموران ۵۱ کیلو حشیش که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.
 
این مسئول در پایان با بیان این‌که در این عملیات ضربتی، یک سوداگر مرگ دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با وارد کنندگان مواد مخدر، همواره در دستور کار فرمانده انتظامی استان یزد قرار دارد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..