رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد:

مساجد و بقاع متبرکه یزد علیه کرونا ضدعفونی شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از ضدعفونی و استریل کردن مساجد و بقاع متبرکه یزد علیه ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین کاظمی  اظهار داشت: تمام درهای ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که در معرض تماس عموم قرار دارند به‌طور دائم در بازه‌های زمانی مناسب، ضدعفونی و استریل شده و این روند ادامه دارد.

 
وی عنوان کرد: در راستای پیشگیری و مقابله از شیوع بیماری کرونا در شهرستان، لازم است همه با عوامل شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته و شهروندان نیز نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند
 
کاظمی با تاکید بر اینکه شهروندان از اخبار و اطلاعات موثق و رسمی پیگیر موضوعات مربوط به این بیماری باشند و از هرگونه شایعه دوری کنند، بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع این بیماری در این امامزادگان و بقاع متبرکه اتخاذ شده و آموزش‌های لازم نیز توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان در بقعه متبرکه، ادارات و مراکز مختلف انجام شده است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد ادامه داد: اداره اوقاف و بقعه متبرکه و اماکن مذهبی در همکاری با مسئولان شهرستانی از ظرفیت تبلیغات محیطی به‌منظور آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به اموری که منجر به کاهش شیوع بیماری شود، هرگونه همکاری خواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: توصیه می‌شود که مردم از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ خودداری کرده و افرادی که علائم مشکوک به بیماری را دارند به موقع به مراکز درمانی معرفی کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..