رییس جامعه هتل‌داران یزد:

جامعه هتلداران در هر شرایطی آماده ارائه خدمات به گردشگران باشد

رییس جامعه هتل‌داران استان یزد با تاکید بر ضرورت خدمات‌دهی جامعه هتلداری در بحران‌ها و تضمین سلامت اقامت گردشگران در مراکز رسمی اقامتی یزد، گفت: اگر این سرویس دهی به طور مطلوب از سوی مراکز رسمی اقامتی انجام نشود، گردشگران ناگزیر به مجموعه‌های غیررسمی و غیرمجاز روی می‌آورند.

به گزارش یزدی نیوز«سیدامیر ناصر طباطبایی» با اشاره به برگزاری دوره‌ای آموزشی به منظور آموزش مدیران میانی، هتل‌داران و سایر پرسنل این بخش، اظهار کرد: این دوره در محل هتل مشیر الممالک یزد و با حضور اساتید معتبر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که در آن علاوه بر آموزش نکات و مباحث بهداشتی و همچنین ایمنی کار، مسائل جوی کرونا و ترس ایجاد شده ناشی از شایعات و بزرگ‌نمایی‌های فضای مجازی نیز بررسی و آموزش‌هایی در این راستا ارائه داده شد.

 
وی با بیان این که جامعه هتل داران استان و تاسیسات گردشگری با برگزاری این برنامه آموزشی نشان می‌دهد که اولویت این جامعه گردشگری، سلامت و در وهله‌های بعدی مباحث اقتصادی و گردشگری است، گفت: این جامعه در یک شرایط کنترل شده و با رعایت الگوها، امکان سفر و اقامت در مراکز رسمی و تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی را فراهم کرده و سلامت اقامت گردشگران در کلیه این اماکن رسمی را تضمین می‌کند.
 
این مسئول از یکسان نبودن وضعیت شهرها و استان‌های کشور در زمینه شیوع و درگیری با مسئله کرونا ویروس جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت استان ما حاد و نگران کننده نیست بلکه در وضعیت حساس قرار داریم و با رعایت نکات و مسائل ایمنی این مسئله مدیریت می‌شود.جامعه هتلداری در هر شرایط و به هر علتی باید آماده سرویس دهی به گردشگران هر چند محدود باشد و  خدمات دهی را در نهایت بهداشت و ایمنی انجام دهد.
 
وی افزود: حوزه گردشگری به ویژه جامعه هتلداری در هر شرایط و به هر علتی باید آمادگی سرویس دهی به گردشگران را هر چند محدود داشته باشد و اگر این سرویس دهی به طور مطلوب از سوی مراکز رسمی اقامتی انجام نشود، گردشگران ناگزیر به مجموعه‌های غیررسمی و غیرمجاز روی می‌آورند لذا ما موظف به خدمات دهی در نهایت بهداشت و ایمنی هستیم.
 
طباطبایی درصد اشغال مراکز اقامتی را نیز بسیار پایین خواند و گفت: با این وجود خدمات دهی به گردشگران هر چند محدود در بحران‌ها مانند پرستاران و پزشکان ضروری است و ما موظف هستیم تا مامن و اقامتگاه امنی را برای حضور گردشگران فراهم کنیم.
 
رییس جامعه هتلداران یزد در رابطه با سیاست‌های اعمال کننده نیز تصریح کرد: این سیاستگذاری‌ها از سوی دولت به عنوان مرجع اصلی اعمال و ما نیز در هر شرایطی موظف به رعایت استانداردها و خدمات دهی هستیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..