آغاز بکار ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد

ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، کار خود را بر اساس دستورالعمل های کشوری آغاز کرد.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در نشست این ستاد گفت: در این نشست مقرر شد برای وضعیت‌های مختلفی که احتمالا پیش آید، همه تمهیدات لازم دیده شود.

طالبی افزود: باید با حداکثر اطمینان بخشی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و مراقبتی به استقبال عید برویم.
وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد کمیته‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کنند و ظرف ۱۰ روز آینده، بر اساس وضعیتی که در رابطه با این بیماری در استان و کشور روشن خواهد شد، برنامه‌های خود را نهایی خواهیم کرد.
در این نشست هر یک از کمیته‌های یازده گانه ستاد خدمات سفر استان و فرمانداران شهرستان‌ها به بیان برنامه‌های خود در خصوص پرداختند.
کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، کمیته ارزیابی عمکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی و فضای مجازی، کمیته هماهنگی امور دهیاری ها، کمیته هماهنگی امور شهرداری ها، کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته خدمات امداد و نجات و کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک درون شهری از کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان است.
ساماندهی ورودی‌های شهری، نصب المان، نورپردازی در شهرها، ایجاد کمپ گردشگری در پارک کوهستان یزد و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برنامه‌های ایام عید به شمار می‌رود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..