توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تبیین و تحلیل می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در ادامه سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» به تبیین و تشریح توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم می‌پردازد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، هجدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم» با حضور اکبر غفوری مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در یزد برگزار می‌شود.

 
عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در این نشست که چهارمین جلسه اختصاصی در این زمینه است به تبیین و تحلیل سایر توصیه‌ها همچون؛ عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی می‌پردازد.
 
علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و اقتصاد از دیگر توصیه‌های رهبری در این بیانیه است که در جلسه‌های قبلی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 
این نشست  چهارم اسفند، ساعت ۱۹:۳۰ با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیون، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار خواهد شد.
 
تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های «والعصر» عنوان شده است.
 
این نشست با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
 
سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..