مسئولان اردکان روی صندلی داغ

جمعی از هنرمندان شهرستان اردکان با برپایی ویژه برنامه جشنی، ضمن ایجاد فضایی شاد و نشاط‌آور برای شهروندان اردکانی، مردم را پایِ صحبت‌ها و چالش‌های مسئولان شهر نشاندند.

به گزارش یزدی نیوز«علی هاتفی اردکانی» رئیس انجمن هنرهای نمایشی اردکان ضمن بیان این که سعی کردیم طی سه شب، بستری شاد و البته اثربخش را برای مردم اردکان فراهم کنیم، عنوان کرد: این ویژه برنامه هر شب با یک مسئول در قالب طنز، پای گپ و گفتی خودمانی با مردم بی‌پرده سخن گفته شد.

 
وی تصریح کرد: شهردار، مدیریت آموزش و پرورش و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان مهمانان سه شب از ویژه برنامه صندلی داغ بودند که با استقبال خیره کننده مردم این شهرستان همراه بود.
 
وی یادآور شد: این برنامه که با حمایت کامل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان به انجام رسید، به تلاش مؤسسه فرهنگی هنری آوای کویر، انجمن هنرهای نمایشی و حرکت سه‌شنبه خوانی اردکان در بخش‌های جذاب اجرایی شد که خوشبختانه با استقبال مردم اردکان همراه بود.
 
هاتفی تاکید کرد: زمینه ایجاد شادی در بین مردم فراهم است و خوشبختانه اردکان دارای ظرفیت‌های هنری بسیار مناسبی است که اگر مورد حمایت قرار گیرند، مطمئنا شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
رئیس جدید انجمن هنرهای نمایشی اردکان با اشاره به این‌ که باید بستری فراهم شود که هنرمندانِ توانمند بتوانند به هنرنمایی خود بپردازند، خاطرنشان کرد: البته هنرمندان نیز باید با خلق شخصیت و برنامه‌های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی و جشن و جُنگ‌های مختلف و نیز خلق برنامه‌های فرهنگی هنری، زمینه شادی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان را فراهم آورند.
 
این هنرمند عرصه تئاتر، نقش ادارات مرتبط با این حوزه از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بسیار پررنگ و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در کنار متولی اصلی فرهنگ و هنر، یعنی اداره ارشاد، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از جمله شهرداری و شرکت‌های خصوصی و دولتی نیز باید برای ایجاد نشاط اجتماعی تمام تلاش خود را بکار گیرند.
 
هاتفی در پایان خاطرنشان کرد: فصل دوم صندلی داغ با استقبال پرشور مردم هنردوست اردکان همراه بود و امیدواریم در صورت حمایت از دستگاه‌های متولی، هر فصل یک بخش از صندلی داغ را با حضور مسئولان، چهره های سیاسی، هنری، ورزشی و حتی بصورت خصوصی برروی صحنه ببریم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..