مشارکت ۵۰ درصدی اردکانی‌ها در انتخابات

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان، نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان را اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوز«بهروز شهابی‌زاد» ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم، گفت: از مجموع ۳۱ هزار و ۴۲ رأی مأخوذه در این حوزه انتخابیه به ترتیب محمدرضا دشتی اردکانی با تعداد آرای ۱۵ هزار و ۸۴۸ رای، سید اکبر حسینی‌نژاد با تعداد آرای پنج هزار و ۳۰۹ رای و سید محمود وزیری با تعداد رأی یکهزار و ۷۴۴ رای بیشترین آراء ماخوذه را به خود اختصاص دادند.

 
وی با اشاره به وجود ۶۱ هزار و ۴۴۵ نفر واجد شرایط در این حوزه انتخابیه، میزان مشارکت مردم اردکان در انتخابات روز گذشته را ۵۰.۵۲ درصد اعلام کرد.
 
فرماندار اردکان با تبریک به «محمدرضا دشتی اردکانی» منتخب مردم اردکان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که وی در ایفای مسئولیت نمایندگی از مردم شریف اردکان موفق باشد.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، تعداد آرای سایر نامزدهای این حوزه بدین شرح است:
مهدی دل‌پسند: ۱۵۴۰ ، مهدی حسنی: ۸۸۱، محمدرضا فاضل‌پور: ۴۶۳، عبدالله عزیزیان‌نسب: ۴۴۶، رحمان رحیمی عقدا: ۴۳۷، سید جمال‌الدین طباطبایی مزرعه‌نو: ۴۱۳، ابوالقاسم هاتفی اردکانی: ۳۳۴ و علیرضا هاتفی اردکانی: ۲۲۷ رای.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..