رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد:

تشکیل جلسه فوق العاده کمیته رصد فضای مجازی و رسیدگی به جرائم

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کمیته رصد فضای مجازی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی به صورت فوق العاده تشکیل شد.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی دهشیری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تخلفات روز و شب گذشته برخی از افراد در فضای مجازی و تبلیغات خارج از موعد، کمیته رصد فضای مجازی ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتیتشکیل و پس از استماع گزارش مراجع و ضابطان عام و خاص در خصوص اقدامات متخلفین تصمیم گیری کرد.

 
دهشیری عنوان کرد: با رصد دقیق فضای مجازی و تبلیغات نامزدهای استان، برخی از افراد که  اقدام به تبلیغات خارج از موعد و یا تخریب نامزدهای رقیب کرده بودند توسط پلیس فتا احضار و از آنان اخذ توضیح شد.
 
وی اظهار داشت: در مورد تخلفات صورت گرفته پس از ارسال مستندات و جمع آوری و گزارش مراجع صالح، بلافاصله فردای پس از روز رأی گیری پرونده تشکیل و به جرایم آنان رسیدگی خواهد شد.
 
دهشیری تصریح کرد: در ادامه ساعات رأی گیری اقدامات و تحرکات افراد در فضای مجازی به دقت تحت نظارت خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: چنانچه افرادی اقدام به تبلیغ خارج از موعد تحت هر عنوان کرده و یا اصل رأی گیری و انتخابات را مورد تشکیک قرار دهند و یا ذهنیت سازی در اعلام نتایج و یا بر خلاف واقع افراد را تهییج و تحریک نمایند بلافاصله مورد تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..